15.10.11

Picnic!

Big sandwich time!
(click image for full size)


18 commentaires:

  1. Je ne dirais qu'une chose : MAGNIFIQUE !

    RépondreSupprimer
  2. Olalalaaaa mais ho! C'est trop beau!

    RépondreSupprimer
  3. j'adore ! =) ça me rappelle les illu d'Annette Marnat ^^ (vous devez avoir des brush en commun ;) )

    RépondreSupprimer
  4. One of your best pieces! beautiful!

    RépondreSupprimer
  5. super chouette! Je veux voir un film dans ce style!

    RépondreSupprimer
  6. Je ne connaissais pas ton boulôt; c'est superbe !

    RépondreSupprimer
  7. ^_^ this is soooo cute! so cute that I havent used the emoticon since I was about 14! Lush!

    RépondreSupprimer
  8. Très gros sandwich en effet !!
    Good Luck ! :)

    RépondreSupprimer
  9. I just found your blog! Your artwork is amazing. This one is especially cute! I agree with the above comment..it does remind me of Annette Marnat..only still very original :D

    RépondreSupprimer
  10. Oh! Je découvre ton blog et pfiou!!! Je me suis pris une bonne baffe!!! J'adore! : )

    RépondreSupprimer
  11. you would make the most beautiful festive cards ever

    RépondreSupprimer